Support

Wat doen we als team?

Wij hebben dagelijks contact met medewerkers van onze klanten, waarbij wij hun vragen beantwoorden en hun problemen oplossen. Deze vragen variëren van wijzigingen van wachtwoorden en digitaal aanleveren van een van onze ISO-certificaten tot grote verstoringen op geleverde diensten.

Vragen en meldingen kunnen telefonisch, via e-mail of via ons TOPdesk-systeem binnenkomen. We noteren alle activiteiten in TOPdesk. De melder krijgt een bevestiging zodra de melding is afgehandeld. Zo weet de klant wat er gedaan is met zijn melding en intern kunnen we altijd terugvinden voor welke oplossing we op dat moment hebben gekozen.

Indien voor een melding specifieke kennis en vaardigheden zijn vereist, dan zetten we de melding door naar een collega op één van de andere afdelingen.

Naast de afhandeling van individuele meldingen kijken we ook naar trends in meldingen. Op deze wijze kunnen we onze dienstverlening evalueren en verbeteren.

Wat voor een team zijn we?

We hebben een gevarieerd team. Een aantal collega’s werkt al jaren voor RAM-IT, maar we hebben ook veel nieuwe collega’s. Het is een hecht team, dat merk je o.a. aan de bereidwilligheid om elkaar te helpen wanneer het druk is. Je ziet het ook aan de verschillende initiatieven die we nemen buiten kantoortijd. Dit varieert van zaalvoetbal tot een gezellig etentje met elkaar. In de pauze spelen we graag een spelletje tafeltennis of tafelvoetbal.

Door corona kunnen we helaas niet meer allemaal tegelijkertijd op kantoor zijn. We werken in verschillende ‘’platform’’-teams en zijn per team minimaal één dag per week in Utrecht aanwezig.

Wat is er zo leuk aan Support?

Het leuke aan onze afdeling Support en ons werk is dat wij primaire ondersteuning bieden voor verschillende klanten in de zorg. Eindgebruikers zijn erg dankbaar voor de assistentie die wij verlenen. Dat geeft ons echt voldoening.

Maatschappelijke betrokkenheid (werken voor Zorgorganisaties)

Wij beseffen elk moment weer hoe belangrijk het is dat wij klanten die contact opnemen zo goed mogelijk helpen. Zij moeten zich kunnen focussen op hun zorgverlening en willen daarom altijd zonder problemen gebruik kunnen maken van hun werkplek. Als een cliënt op hulp wacht, is het belangrijk om het probleem direct op te lossen.

Afdelingen, Support

Geef een antwoord