Service Management

Wat doen we als team?

De afdeling Service Management bestaat uit een team enthousiaste klantgerichte Service Managers die verantwoordelijk zijn voor het behartigen van de belangen van de klanten van RAM-IT. We gaan hierover met hen in gesprek en koppelen de uitkomsten terug aan de RAM-IT organisatie. De afspraken leggen we vast in een SLA en DAP waarover we maandelijks rapporteren.

Volgens een afgesproken Governance model plannen we de contactmomenten met klanten. Daarbij toetsen en bespreken we de rapportage en klanttevredenheid. Drie keer per jaar toetsen we de klanttevredenheid uitgebreid door een Balanced Score Card af te nemen.

Wat voor team zijn we?

Als Service Managers denken we met onze klanten mee, adviseren en ondersteunen hen. We zijn voor RAM-IT een belangrijke schakel in de relatie met de klanten.

Wat is er zo leuk aan Service Management?

De Service Managers hebben een afwisselende en uitdagende baan. We komen bij een diversiteit aan organisaties met elk haar eigen aandachtsgebieden en verantwoordelijkheden. Iedere dag is anders.

Maatschappelijke betrokkenheid

Iedereen heeft zíjn/haar eigen redenen om bij RAM-IT te willen werken, maar voor allemaal geldt dat we de sectoren waarbinnen RAM-IT actief is, belangrijk vinden. De rode draad is de grote affiniteit die we hebben met zorg gerelateerde klanten. We zijn trots op wat we doen. Het belang van onze klanten staat altijd voorop.

Podcast #002 – Welke ontwikkelingen en ICT-behoeften zien wij bij onze klanten en prospects in de Zorg

In de tweede aflevering van ‘De toekomst van ICT in de Zorg’ gaat Martine Hauwert in gesprek met Niels van Peer, commercieel directeur, en Dik van Deursen, directeur Service Extern bij RAM-IT. Wat zijn de ontwikkelingen van de ICT-behoeften in de zorg, welke ontwikkelingen komen wij tegen in de markt of bij klanten en prospects?

U kunt onze podcasts ook beluisteren op Soundcloud, Spotify en Apple podcast.

Afdelingen, Service Management

Geef een antwoord