Servicedesk Medewerker

 In Vacatures

RAM Infotechnology groeit!

En daarom zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s die met ons mee willen groeien. Ben jij iemand die zichzelf snel vaardig maakt met allerlei devices? Wil jij hierin verder groeien in een prettige werkomgeving, waarin jij klanten assisteert in hetgeen waar jij goed in bent? Lees dan snel verder en maak kennis met RAM, wij komen graag met nieuwe toppers in contact die ons team kunnen versterken als servicedesk medewerker.

Hoe ziet een dag op de Servicedesk bij RAM eruit?

Je begint ’s ochtends met een kop koffie of thee om vervolgens bij de startup de dag en ontwikkelingen door te spreken met je directe collega’s. Gedurende de dag neem je, als servicedesk medewerker, telefoontjes aan van onze klanten, die werkzaam zijn in de zorgsector. Je kunt hen vaak direct helpen door het probleem op te lossen of hen te assisteren bij vragen. De meer gecompliceerde problemen breng jij samen met de gebruikers in kaart en worden op een later moment opgelost, waar ook jij aan kan bijdragen en van kunt leren.

Na de lunch kan er plotseling een grote verstoring spelen. De zorgverleners kunnen hierdoor niet werken en daarmee dus niet hun cliënten of bewoners helpen. Jij snapt meteen dat het alle hens aan dek is en jij vindt het niet meer dan vanzelfsprekend dat je onze klanten begripvol en geduldig te woord staat. Gelukkig hebben systeembeheerders de verstoring snel onder controle en komt er minder telefoon binnen. De rest van de middag gebruik je om je mail en administratie weg te werken en om de openstaande tickets af te handelen. Op weg naar huis loop je langs de pingpongtafel en speel je nog een potje tafeltennis met je collega’s, zodat je lekker ontspannen naar huis gaat en kunt genieten van je vrije avond.

In de rol van Servicedesk medewerker heb jij enerzijds veel houvast aan het uitvoeren van procedures waarmee jij snel de klanten kunt helpen. Toch is geen dag hetzelfde, spreek je steeds andere eindgebruikers en blijven er vernieuwende situaties optreden die jij creatief kunt aanpakken en waardoor je veel ervaring opdoet.

Wat bieden wij?

RAM hecht veel waarde aan de ontwikkeling van haar medewerkers. Weet je nog niet helemaal welk vakgebied jouw interesse heeft, dan is dit uitermate goed te ontdekken in de veelzijdigheid van de Servicedesk functie. Wij vinden het belangrijk dat jij kunt uitblinken in jouw opgebouwde competenties, maar ook zeker dat jij doet wat je leuk vindt en je ontwikkelt in waar jij beter in wilt worden.

Interesse?

  • Heb jij al een basis gelegd omdat jij een MBO ICT diploma niveau 3 of 4 op zak hebt of ga je richting de eindfase van jouw opleiding?
  • Wil jij daarnaast onderdeel zijn van een groeiend bedrijf waar jij jezelf op meerdere gebieden verder kunt ontwikkelen, betekenisvol werk gaat leveren en in een jong en dynamisch team komt te werken?

Dan zouden wij heel graag eens kennis met elkaar maken en jouw opties bespreken.

Stuur ons snel een mailtje of neem even telefonisch contact met ons op.

Uiteraard mag je ons ook bellen of mailen wanneer je meer informatie wilt over de functie, het Servicedesk team of over RAM. Ook als jij niet aan de diploma-wens voldoet maar ervan overtuigd bent in ons team te passen, leren wij jou graag kennen.

Je kunt ons het beste bereiken via telefoonnummer 030-2390390 of per mail hrm_mail@ram.nl. Wanneer je belt mag je bij de telefoniste naar Marike van Steenselen vragen.

Solliciteren kan overigens ook via onderstaand formulier.

Ik ga akkoord met deze privacyverklaring

 

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Start typing and press Enter to search