Medior Servicedesk Medewerker

 In Vacatures

Over RAM Infotechnology

RAM Infotechnology levert werkplekken, end user support en hostingdiensten aan Nederlandse klanten. RAM heeft een eigen private cloudplatform (eCumulus), een ecosysteem waarmee het bedrijf inspeelt op behoeften van klanten in de sectoren zorg, overheid, financiële en zakelijke dienstverlening. Het bedrijf is gespecialiseerd in hosting van missiekritische applicaties waar datasecurity een grote rol speelt.

Medior Servicedesk Medewerker

Als servicedesk medewerker zorg jij ervoor dat de (eind-)gebruikers een applicatie of operating system optimaal kunnen gebruiken. Je voelt je thuis in het ondersteunen van de eindgebruikers, maar gaat de meer complexe incidenten ook niet uit de weg. Je weet de juiste vragen te stellen, waardoor je snel tot de kern van het probleem komt en het incident zelf oplost of naar de juiste oplosgroep stuurt.

Als Servicedeskmedewerker bij RAM ben je

  • Een vraagbaak: communicatief sterk, klantgericht en het eerste aanspreekpunt voor medewerkers die vragen hebben over applicaties, het netwerk en accounts;
  • Een spin in het web: nauwe samenwerking met alle andere afdelingen binnen het bedrijf en je servicedeskcollega’s;
  • Een topsporter: focus, presteren, discipline, analytisch en een expert in jouw vakgebied;
  • Een duizendpoot: skilled in het verlenen van support en ondersteunen van je collega’s op de 1e lijn en mogelijk de 2e lijn;
  • Een verbeteraar: continu bezig de dienstverlening te verbeteren en de processen zo eenvoudig mogelijk te maken.

Dit ben jij:

  • Een afgeronde opleiding op MBO-niveau 4 richting ICT
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Kennis en ervaring met MS Windows 7, 8, 10, Office 365, Outlook en IE
  • Kennis van servers (2008/2012/2016) netwerken, routers, switches
  • Kennis en ervaring met TOPdesk is een pré
  • ITILv3 Foundation gecertificeerd of bereid dit certificaat te behalen
  • Certificeringen op gebied MCSA Desktop of bereid dit certificaat te behalen.
  • Je bent een teamplayer met een proactieve houding
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Woonachtig in de regio Utrecht

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende functie in een prettige en sfeervolle werkomgeving van een middelgrote organisatie met toonaangevende klanten
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden; 26 vakantiedagen per jaar
  • Uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf door middel van opleidingen en certificeringen zoals ITIL en Microsoft MCSA.
  • Doorgroeimogelijkheden binnen een snel groeiende IT organisatie

Solliciteren

Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan de functie-eisen? Stuur dan een mail met je CV naar hrm_mail@ram.nl of vul het sollicitatieformulier in. Bij indiensttreding zullen we een VOG van je vragen.

Wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op met de teamleider servicedesk: Nevil van Reijen, 030-2390200.

Ik ga akkoord met deze privacyverklaring

 

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Start typing and press Enter to search