Medewerker Servicedesk (fulltime) (m/v)

 In Vacatures

RAM is een organisatie waar een open en collegiale cultuur heerst. Het is een organisatie waar de lijnen kort zijn en resultaten snel zichtbaar. Binnen de organisatie zijn professionaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en ondernemend trefwoorden. Wij werken met resultaatgerichte en gemotiveerde mensen. Ben jij gedreven, initiatiefrijk en een pro-actieve teamplayer? Dan zijn wij op zoek naar jou!

RAM track-and-trace is een onderdeel van de RAM Groep, de zakelijke dienstverlener voor cloud-, hosting-, netwerk- en werkplekdiensten en fleetmanagement en IoT.

RAM track-and-trace optimaliseert de efficiëntie van diverse bedrijfsprocessen.  Diverse informatiestromen aangaande zakelijke voertuigen, de productiviteit van de mobiele medewerker en het beheer van materieel worden foutloos verwerkt. Met ons track-and-trace platform zijn onze klanten in staat om onder andere rittenregistratie en kilometerregistratie automatisch bij te houden, bijvoorbeeld voor de Belastingdienst. Tevens biedt track-and-trace de mogelijkheden van realtime kaartmateriaal, interactieve analytische dashboards, materieelbeheer, fleetmanagement en nog veel meer. Onze klanten zijn MKB bouw- en servicebedrijven en overheidsinstanties. Enkele honderden klanten en duizenden bedrijfswagens en auto’s zijn uitgerust met onze apparatuur.

Functieomschrijving Medewerker Servicedesk

  • Aannemen, beantwoorden, registreren en beoordelen van incidenten m.b.t. de track-and-trace dienstverlening
  • Oplossen van voorkomende incidenten op hard- en softwaregebied m.b.t. de track-and-trace dienstverlening
  • Doorgeven van niet-zelfstandig op te lossen incidenten aan de ontwikkelafdeling
  • Bewaking van incidenten die door de ontwikkelafdeling worden behandeld
  • Doorgeven van niet-zelfstandig op te lossen incidenten aan de toeleveranciers
  • Beheren van Servicedesk ondersteunende applicaties
  • Verrichten van administratieve werkzaamheden
  • Verwerken van wijzigingsverzoeken

Profiel Medewerker Servicedesk

  • Afgeronde MBO-opleiding niveau 3 of 4
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring (ook opgedaan tijdens stage)
  • Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk
  • Sterk analytisch vermogen
  • Proactieve houding
  • Werkervaring met MS Windows Office, Outlook, IE en SQL
  • Affiniteit met techniek / ICT
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.
  • Beheersing van de Franse taal is een pré
  • ITIL kennis, ITIL certificering is een pré
  • Ervaring met TopDesk is een pré
  • Verkrijgen van een VOG (verklaring Omtrent het Gedrag) is vereist

Standplaats

Waardenburg/Utrecht

Functie gebonden eisen

Aanvragen van een verklaring omtrent het gedrag (VOG)

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende functie in een prettige en sfeervolle werkomgeving van een middelgrote organisatie met toonaangevende klanten
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden

Solliciteren?

Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan de functie-eisen?

Stuur dan een mail met je CV naar hrm_mail@ram.nl. Of vul onderstaand formulier in.

Wil je meer informatie over de functie, bel dan met Marc van Elk: 088-5588522.

ACQUISITIE N.A.V. VAN DE VACATURE IS NIET GEWENST!

Ik ga akkoord met deze privacyverklaring

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Start typing and press Enter to search